Üdvözöllek az oldalon, amely az angol származású Florence Pugh színésznővel foglalkozik. Célom, hogy elhozzam a legfrissebb híreket, videókat és képeket, amelyek hozzá fűződnek.Florence Pugh angol származású szinésznő. 2016-ban szerepet kapott a Lady Macbeth című független drámában.2023-ban a Oppenheimer című életrajzi filmben szeepelt. Idén pedig a Dűne második részében alakítja majd Irulan Corrino hercegnőt. Kellemes böngészést kívánok az oldalon!

BlogPlusz
Friss bejegyzések
2025.01.03. 05:49
2025.01.02. 17:35
2025.01.02. 17:14
2025.01.02. 16:58
 
Munkálatai
Oppenheimer

karakter: Jean Tatlock
dátum: 2023. július 21.
típus: film
J. Robert Oppenheimer amerikai tudós története és szerepe az atombomba kifejlesztésében.
imdbleírásképek

Dune: Part Two

karakter: Irulan Corrino hercegnő
dátum: 2024. március 1.
típus: film
A távoli jövőben, a bolygóközi királyságok korában játszódó történetben két nagyhatalmú uralkodóház harcol az Arrakis bolygó feletti hatalomért, mert az ismert univerzumban egyedül az itteni végtelen sivatagban bányászható az a fűszer, amely lehetővé teszi a csillagközi utazást. 
imdbleírásképek

Thunderbolts

karakter: Yelena Belova
dátum: 2025. május 2.
típus: film
A film a szuperhős-franchise antihőseit követi majd, és a Marvel most megerősítette, hogy hét rajongók által kedvelt szereplő újra szerepet kap a filmben.
imdbleírásképek

We Live in Time

karakter: -
dátum: 2025
típus: film
Nincs még hivatalos leirás.
imdbleírásképek

The Pack

karakter: -
dátum: 20??
típus: film
A dokumentumfilmesek egy csoportjának történetét meséli el, akik Alaszka távoli vadonába mennek, hogy megmentsenek egy majdnem kihalt farkasfajt.
imdbleírásképek

 
Chat Box
 
Partnerek

       

 
Televízióban
 
További oldalaim

    

 
Információk

Nyitás: 2021. december 12.
Szerkesztő: Malia
Téma: Florence Pugh
Tárhely: G-Portál • Flaunt
Köszönet: Gergő • Nikkii • Efruse • Linda

 
Főoldal

Time Magazin

2023.06.02. 19:34, Malia
https://florence-pugh.gportal.hu/portal/florence-pugh/image/gallery/1685726637.png

Florence a Time magazin júniusi számában szerepel, ahol egy hosszú cikk készült vele. A Time magazin összeállított egy listát fiatal színészekről akik a következő gneráció nagy és kiemelkedő színészei lehetnek. Ez a lista a Next Generation Leaders, amelybe Flo is bekerült. Készült fotósorozat is, amelyből 3 kép jelent meg, és 3 magazinszkenn.  Valamint készült két rövidebb videó is. Az interjú fordítását a bejegyzés folytatásában olvashatjátok el.

   

 

Florence Pugh megmentheti a filmsztárokat a kihalástól. Amikor Florence Pugh gyerek volt, utált nyilvánosan sírni. Ha vitába szállt a szüleivel, kiszaladt a fürdőszobába, bezárta az ajtót, és leült a mosdó alá. Csak akkor sírt. „Amikor színészkedni kezdtem, arra gondoltam, hogy „ó, ez nem jó hír”, mert mindannyian tudjuk, milyen csodálatos érzés, amikor azt látjuk, hogy az általad követett karakter végre összeomlik” – mondja. – És egyszerűen nem tudtam megtenni.

Manapság olyan gyakran sír a filmekben, hogy ez valami mémmé vált – öblös jajveszékelése a Midsommarban, durcáskodása a Little Womenben és sikolyai a Don’t Worry Darlingban, mind elterjedtek. Mivel egy gyermekkori betegség befolyásolta a légzését, Pughnak még mindig kavicsos hangja van, amely kínt kelt. Korábban koporsóban képzelte el a családját, hogy elérje a végső, csúnya kiáltást: „Soha nem akartam, hogy nyűgös legyen. Számomra ez takony vagy semmi.” De ő nem egy trükkös póni: egyformán ügyes a vígjátékban és az akcióban, feltűnt szuperhősfilmekben és indie fimekben is. Mágneses és sokrétű jelenlét a képernyőn, az a fajta, ami nem nagyon jön elő.

Pugh pályafutása talán legnagyobb éve kellős közepén jár. A Good Personban főszerepet játszott, a volt partnere, Zach Braff által írt és rendezett drámában, amelynek producere is ő – két nagyon várt filmben fog szerepelni: Christopher Nolan Oppenheimerében és Denis Villeneuve Dűne: Második részében. Mindkettő olyan eposz, amelyet Hollywood már ritkán készít, különösen abban a korszakban, amikor a franchise-ok, nem pedig a filmsztárok árulnak jegyeket.

A stúdiók és a rendezők attól tartanak, hogy a színházi élmény elhalhat, ha a fiatal sztárok új termése nem tudja elcsábítani a közönséget. A National Research Group nemrégiben végzett felmérése arra kérte a mozilátogatókat, hogy nevezzék meg azokat a színészeket, akik el tudják juttatni őket egy moziba. A legjobb válaszok mindegyike jogosult az AARP-kártyákra: Tom Cruise (60), Dwayne Johnson (51) és Tom Hanks (66). Villeneuve azt mondja, hogy a mozi jövőjét szem előtt tartva alakította ki a Dune: Part Two című filmet. „Olyan emberekre volt szükségem, akik rendelkeznek a szükséges karizmával” – mondja. „Azt hiszem, Florence, Zendaya, Timothée [Chalamet] és Austin [Butler] ők lesznek az új hatalom Hollywoodban. Ezek az erős, karizmatikus figurák visszarángatják az embereket a színházba.”

Pughnak van tartalék karizmája. Híres szemöldökráncolásával együtt a megfelelő pillanatokban kifejti fertőző mosolyát, gyakran az apró képernyőkön, ahol közösségi hírfolyamaink gördülnek. Királylila Valentino fényében ragyogott, arcán tudó vigyor, kezében Aperol fröccs, miközben tavaly ősszel Velencében száguldott ugyanazon a napon, amikor a rendezőnek, akivel állítólagos viszálya volt, Olivia Wilde-nak meg kellett magyaráznia, miért hiányzott Pugh egy Don’t Worry Darling sajtótájékoztatóról. Jókedvűen kiáltotta a trollokat, akik szidták, mert átlátszó ruhát viselt, amelyen a mellbimbói látszottak. Ragyogóan debütált, amikor a májusi Met Gálán debütált egy új buzz-vágással.

Mosolya arról árulkodik, hogy 27 évesen szinte lehetetlen magabiztosságot elérni. Érzelmei feletti uralmát finom jelenetek művészetévé csiszolta. „Fiatal kora ellenére van lendülete és magabiztossága” – mondja Villeneuve. „Úgy érzed, hogy olyan valakivel dolgozol, aki mindenhová el tud menni, és érzelmileg bármit a legfinomabb és legpontosabb módon megtesz. Ő egy nyers gyémánt."

Pugh és én a Locanda Verde-ben, egy tribecai olasz étteremben találkozunk. A rendelt zöldlé folyamatosan szétválik, és Pugh minden korty előtt ész nélkül összekavarja a főzetet. Pugh előző este itt evett a szüleivel, és asztalt kért a sarokban. A pincér ünnepélyesen közölte vele, hogy ez a hely Robert De Niro társtulajdonos számára van fenntartva. Egész este mohón figyelte a megasztárt.

Az emberek halk hangon beszélnek olyan legendákról, mint De Niro. De Pugh azt állítja, hogy el kell engednünk a rejtélyes filmsztár koncepcióját: Ritka kivételektől eltekintve, mint például Beyoncé, a közéleti személyiségek ma egyszerűen nem képesek fenntartani a titokzatosságot. Szerencsére Pugh különösen ügyes a közösségi médiában. Karrierjét azzal kezdte, hogy videókat tett közzé a YouTube-on, énekelve és gitározott gyerekkori hálószobájában Oxfordban. A siker keveset változtatott a hozzáállásán.

A pimasz „Cooking With Flo” Instagram-videókban, amelyek a karantén idején népszerűvé váltak, Pugh éttermes apjától kapott tippeket. Új londoni otthonában a konyháját tervezi, több főzővideót – és akár egy lehetséges tévésorozatot – szem előtt tartva. „Beszélgetések folynak” – mondja egy főzőműsorról. "Ha készítenék valamit, nem szeretném, ha fényes lenne, tiszta vagy nyűgös lenne."

Az egész képe rendetlen tervezésű. Annyi fotót tesz közzé csírázó cicikről, mint vörös szőnyegekről. A követők azt feltételezhetik, hogy ez egy ajánlat a relativitásra. De megpróbálja megőrizni imázsa feletti uralmát egy bulvártájban, amely egyik nap a színészek filmpremieres csillogását dicsőíti, a másik nap pedig a rossz hajaikat. „Soha nem mutatnám meg az egyik oldalamat, mert ezzel kudarcot vallok” – mondja. „Nem akarom, hogy bárki pénzt keressen azzal, hogy elkapja, hogy én vagyok. Mindent oda akarok adni nekik.”

Pugh korán megtanulta, mennyire fontos meghatározni saját nyilvános személyiségét. A 2014-es The Falling című drámában bemutatott filmje után egy olyan show pilótája lett, amely soha nem ment előre – ez áldás, mivel a producerek arra kérték, hogy változtassa meg a testét. Megtagadta, és úgy döntött, hogy addig nem tér vissza Hollywoodba, amíg jobban meg nem fogja, mit szeretne képviselni. A Lady Macbeth című brit korszakbeli drámában betöltött főszerepe után Los Angelesbe utazott, hogy Dwayne Johnson mellett játsszon a WWE Fighting With My Family című filmjében.

„Az ember, akihez visszatértem, egy izmokkal és nagy combokkal rendelkező női birkózó volt, aki bajnokként tette le a nevét” – mondja. „Nagyon tetszett, mert amikor utoljára ott jártam, azt mondták nekem, hogy le kell fogynom – egyszerűen nem az volt, aki lenni akartam.” Pugh olyan elismert rendezőkkel dolgozott együtt, mint Park Chan-wook (The Little Drummer Girl), Greta Gerwig (Little Woman) és Ari Aster (Midsommar), akik olyan erős akaratú nőket alakítottak, akik harcolnak a társadalom elvárásai ellen.

„Még ha nincsenek is meghatározva az oldalon, mindig találok valami módot arra, hogy eléggé konfrontatívvá tegyem őket” – mondja a karaktereiről. „Soha nem látom bennük a rosszat – még akkor sem, ha gyerekeket öltek meg, és megégették a barátjukat. Mindig is olyan emberekként értettem őket, akiknek meg kell tenniük, amit meg kell tenniük a túlélésért.”

Ha Pugh tudja, mikor kell harcolnia, azt is megérzi, mikor maradjon anya. 2022-ben pletykák kavarogtak a Wilde által rendezett Don't Worry Darling című film forgatásán zajló drámákról – különösen arról, hogy Wilde akkoriban pletykázott kapcsolata Pugh színésztársával, Harry Stylesszel és a szereposztási döntések feszültséget okoztak. Pugh mintha a vita fölött lebegett volna. A film langyos kritikái közé temetkeztek Pugh empatikus hozzáállása egy '50-es évek férfifantáziájában rekedt nőhöz. A heves pletyka ellenére – vagy éppen ezért – a Don’t Worry Darling majdnem 90 millió dollárt keresett a pénztáraknál, ami egy felnőtt dráma bravúrja.

Pugh olyan filmeken építi karrierjét, amelyek a selejtes független filmektől a hatalmas kasszasiker produkciókig terjednek. Nem számít a terjedelem, közel egy évtizednyi szakma után Pugh megérzi, hogy egy film sikeres lesz-e pusztán a hangulatok alapján. Gondolt-e valaha arra a forgatás közben, hogy egy film egyszerűen szétesik? – Határozottan – mondja. „Egy egész filmes díszlet, mindenki hatalmas erőfeszítéseket tesz, mert ott akar lenni. És ha valaki nem akar ott lenni, vagy ha valaki nem húzza a súlyát, azt érezheti. A film rossz érzés." Elkezdek nyomkodni a konkrétumok után, és ő – rendkívül udvariasan – egy kapcsolódó témára tér át.

A Nolannal és Villeneuve-vel folytatott gigantikus projektekkel kapcsolatos közelmúltbeli tapasztalatok magasra tettek a mércét. „A legnagyobb tisztelettel illeti minden egyes embert, aki ezen a forgatáson dolgozik” – mondja Nolanről. Villeneuve-et pedig „bizarr, őrült, kreatív zseninek” nevezi, amiért képes a Dune fantasztikus világát a képernyőn megjeleníteni.

Villeneuve viszont úgy írja le Pugh-t, mint egy dühöngő kölyköt: „Pajkos.” Pugh megerősíti, hogy őt és Chalametet, aki a Little Women-ben együtt játszottak, el kellett különíteni a Dune előzetesében, mert túl jól szórakoztak. De ne hagyd, hogy játékossága megtévesszen, figyelmeztet Villeneuve. Amint a kamerák begurulnak, „tűzereje van”. Társai és rajongói egyetértenek: rábólintott az Oscar-díjra, a BAFTA-ra és a Cannes-i Filmfesztiválra, valamint 9,1 millió Instagram-követő nagy támogatása.

A Szuperhős Ipari Komplexumba belépő színészek egymáshoz kapcsolódó filmek és műsorok végtelen sorozatába eshetnek. Miután a 2021-es Fekete Özvegy című filmben Black Widow nővéreként, Yelenaként debütált, Pugh szerepelt a Disney+ Hawkeye című műsorában, és a tervek szerint ezen a nyáron elkezdi forgatni a Marvel együttes filmjét, a Thunderboltsot Harrison Forddal. De közben sikerült egy csomó jelölést szereznie a The Wonder című kis Netflix-filmjével.

„Az indie filmes világban nagyon sokan mérgesek voltak rám. Azt mondták: „Szuper, most már örökre elment” – mondja. „És úgy gondolom, nem, olyan keményen dolgozom, mint korábban. Mindig is filmeket készítettem egymás után. Most csak az emberek figyelik őket. Csak egy kicsit rendszeresebbnek kell lenned az időbeosztásoddal."

Reméli, hogy jövője a színpadon töltött idővel jár. Írt és adott elő zenét A Good Personban, és újra szeretne énekelni. Az A24 által készített szerelmi történeten dolgozik Andrew Garfield mellett, a We live in timeban. Nyitott a rom-comra.

Befejezzük a reggelit, magunk mögött hagyjuk a félig megivott pohár zöldlevet. Pugh egy fotózásra indul, ahol talál egy étvágygerjesztőbb italt, egy másik Aperol fröccsöt. Néhány órával később a szülei, a nagymamája és Braff meglátogatják, és Pugh int a nagyijának – aki nemrégiben több vörös szőnyegen is csatlakozott hozzá –, hogy üljön le mellé. A színész kitép két szívószálat egy csészéből, és beledugja a fröccsbe, hogy a páros együtt kortyolhassa. Pugh nevet és tapsol, miközben a nagymamája drámaian szidja a stábot. Csupa mosoly, könnyek nélkül.

Még nincs hozzászólás.